Processen | M2 Art Direction
M2 Art Direction – We make it fly. Nordsjællands full service reklamebureau, baseret på tæt kundekontakt og massere af ideer. Se mere...
Reklamebureau, Grafisk design, M2 Art Direction, tryksager, total løsninger, hjemmeside design,
19153
page,page-id-19153,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
Hvordan starter jeg?
DU BEHØVER IKKE ENGANG AT KENDE DIT NAVN

Det første du gør er at ringe til os. Vi får en dialog om hvem du er, og hvad du gerne vil opnå. Det er vigtig at du er klar over at vi ikke forventer at du har alle svarene på forhånd. Det kan vi definere sammen, hvis det er nødvendigt. Dernæst tager vi oftest et møde omkring opgaven for at møde hinanden og være sikker på at vores samarbejde stater på et solidt grundlag. M2 Art Direction arbejder i en tæt personlig kontakt med vores kunder. Efter det første møde starter idéudviklingsprocessen. Ingen opgaver er ens, men som udgangspunkt er det således opstarten foregår. Så grib røret og ring til os.

Hvordan starter jeg design processen?
Forstå designprocessen
KREATIV PÅ EN UNIK MÅDE

Dialog starter designprocessen. I dialog konkretiserer vi behovet og formålet. Idé udvikling og research danner base for et designoplæg, der samtidig definerer det mest målrettede og effektfulde design- og kommunikationsspor.

 

M2 Art Direction er i tæt samarbejde med Nofo Print og kan derfor skabe konkurrencedygtige tryksager og udstillingsmaterialer. 20 års erfaring med designudvikling gør M2 Art Direction til en god sparringspartner. Ingen opgave er for lille og ingen udfordring er for stor. Som et netværksorienteret reklamebureau får vi den bedste udnyttelse af ressourcer og budgetet.

Dialog
Den gode idé
DET DER FORTÆLLER HISTORIEN

Den gode idé er resultatet af information, dialog og research – det, der skaber kontakt mellem produkt og målgruppe. En stærk konceptuel idé fortæller historien og den bæredygtige idé, gør dit budskab unikt. Sammen baner det vejen for en slagkraftig kampagne gennem viden, fornuft, refleksion, intuition og inspiration. 

Historien
Sådan gør vi det

MØDE

Dialog starter idéudviklingen og skaber grund for at definere behovet samt at fastlægge formålet.

RESEARCH

Researchresultater sammenlignes, og giver et diskussionsgrundlag. Sideløbende laves et budgetoplæg.

DIALOG

Visualisering af ideer danner overblik over designretningen. Den visuelle kommunikation afvejes.

KONCEPT

Research og dialog samles i et koncept, der visualiserer budskabet og når frem til brugeren.

LAYOUT

Designet implementeres på de forskellige platforme i et samlet visuelt udtryk.

PUBLICERING

Offentliggørelsen proklameres og vi laver en evaluering af slutproduktet.

125

SUK

125

EMAIL UDVEKSLING

125

KOPPER KAFFE

1985

TILFREDSE KUNDER